تاثیرات مکمل ها بر افزایش متابولیسم بدن چیست
نوشته شده توسط : شهروز

افزایش میزان متابولیسم
با خلاصه کوتاه آنچه متابولیسم را در ذهن داشته باشید ، باید بصیر باشد که افزایش سرعت متابولیک اساساً سرعت افزایش سرعت واکنش های آنابولیک / کاتابولیک در سلول ها را افزایش می دهد و بنابراین برای ماندن در حالت انرژی متعادل نیاز به تغذیه بیشتری نیاز است. . در مورد از دست دادن چربی ، ما در واقع نمی خواهیم وضعیت انرژی مثبت یا متعادل داشته باشیم زیرا این امر باعث جلوگیری از فرآیندهای کاتابولیک مانند تجزیه چربی در بافت چربی می شود ، که در صورت منفی بودن سلول اتفاق می افتد. حالت انرژی (که از آنجایی که واکنشهای کاتابولیک انرژی لازم را برای سلول فراهم می کند) معنا می یابد.
به همین دلیل است که مردم می گویند "کالری در مقابل کالری های خارج" در نهایت آنچه در پایان روز برای تعیین اینکه آیا چربی کم می کنید ، مهم است یا خیر ، که در بیشتر موارد واقعیت است (با استثناء چند مورد).
مکمل هایی که باعث افزایش سرعت متابولیک می شوند
بنابراین اکنون با وجود اصول اولیه متابولیسم ، ما نمی توانیم به ماده مورد نظر برسیم که مواد / ترکیبات را برای افزایش سرعت متابولیک در نظر بگیریم. مکمل های مندرج در این راهنما همان چیزی هستند که من فکر می کنم بهترین گزینه های مکمل برای افزایش طبیعی میزان متابولیک است.
كلمه كليدي "طبيعتاً" وجود دارد ، زيرا تعداد معدود دارويي وجود دارد كه مي تواند ميزان متابوليك را به طور چشمگيري بالا ببرد ، اما در صورت استفاده نادرست مي تواند عادت ماهي و ناامن باشد ، بنابراين در اينجا مورد توجه قرار نمي گيرد. من استفاده از قربانی کردن سلامتی کلی را برای رسیدن به یک نگاه خاص نمی بینم ، اما این موضوع دیگری است که در مورد خود او وجود دارد. اکنون ، بر روی چیزهای خوب!
کپسایسین
آیا می دانید که پس از خوردن مقداری فلفل داغ ، آن تند تند در دهان شماست؟ خوب ، این گرمای ناشی از ترکیبات کپساسینوئیدهاست - موجود در فلفل ها که به آنها ادویه / گرما می بخشد. ادبیات این یافته را پشتیبانی می کند که کپسایسین برای افزایش هزینه های متابولیک عمل می کند. [1] اندازه گیری محتوای کپسایسین در برخی از فلفل ها به عنوان واحدهای حرارتی اسکلویل ارائه شده است. با این حال ، خوردن مقادیر زیادی فلفل داغ برای رسیدن به دوز اسمی کپساسینوئیدها به دلیل سوزش معده و سایر شرایط گوارشی غیر عملی است.
تحقیقات تأیید می کنند که مکانیسم افزایش هزینه های متابولیک بعد از مصرف کپسایسین براساس تحریک بتا-آدرنرژیک است. پيشنهاد مي شود كه اين افزايش در هزينه انرژي و كاهش همزمان مصرف كننده تنفسي تاثير مثبتي بر اكسيداسيون چرب داشته باشد.
دوز 5/22 ميلي گرم كپسايسين با هر وعده در Janssens و همكاران ارائه شد. مطالعه al ذکر شده در اینجا. [1] احتمالاً دوز اسمی بین 2-3mg به طور همزمان متغیر است و ممکن است حداکثر 3 بار در روز مصرف شود. به طور کلی مصرف کپسایسین با وعده های غذایی ترجیح داده می شود زیرا ممکن است باعث سوزش معده در معده خالی شود. اگر شما می توانید آن را تحمل کنید در غیر این صورت احساس راحتی کنید که در مواقع دیگر آنرا دوز کنید.
Epigallocatechin گالات (EGCG / عصاره چای سبز)
عصاره چای سبز به دلیل خاصیت تقویت کنندگی متابولیک ، در بسیاری از محصولات چربی سوزی به عنوان یک ماده رایج تبدیل شده است. قسمت اصلی برگهای چای سبز که مسئولیت این اثر سوخت و ساز بدن را بر عهده دارند ، آنتی اکسیدان گلیکات اپیگالوکاتاتین (EGCG) است





:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: